Friday, June 1, 2012

2. Oasap táska

Find the latest women's openwork jumper online with Oasap, shop for women's openwork jumper, acrylic fiber jumper, wool jumper, cotton jumper, fluffy jumper, chunky knitted jumper and striped jumper.


Ma megérkezett, sokkal gyorsabban, mint az előző. Az előzőt március 6-án rendeltem, és 17-én írták a honlapon, hogy Londonban van, most május 20-án rendeltem, és 26-án már Londonban volt.:) Ma pedig nálam!

Chic Bowknot Side Rings Detail Shoulder Bag - 30$ - Oasap
http://www.oasap.com/show/8494-chic-bowknot-side-rings-detail-shoulder-bag.html


A táskát két erős zacsiba csomagolták, szerencsére épségben ideért. Első ránézésre elég masszívnak tűnik, erősebbnek és minőségibbnek, mint az előző. Valamivel vastagabb az anyag. Az előzőnél ugye ott jött szét, ahol a vállpántot kell rátenni, de ott sokkal kevesebb anyag tartotta a súlyt, ami ráadásul jóval puhább is. A másik táskából is bézs színűt rendeltem, akárcsak ebből, az viszont hófehér volt, ez tényleg bézs. Jól néz ki egyébként. Magamtól itthon tuti nem vennék ilyet.:D A masnik elég gagyik az oldalán, a honlapon sokkal szebbnek tűnik, plusz ott a cipzáron egy B betű lóg, itt semmi.



Remélem, ő tovább bírja, mint a másik.:)


Belül az egyik oldalon cipzáros részt találunk, két cipzáros tároló rész, amik között egy zseb van. Velük szemben, a másik oldalon pedig egy telefontartó zsebecske. A nagy cipzár nem zárja le teljesen a belsőt, ezeken a képeken nagyjából látszik is. Tehetünk rá ilyen vállpántot, amire én külön figyeltem, hogy legyen, mert jobban szeretem magamra akasztani a táskákat, nem pedig kézben vinni. A könyökömnél pedig akkor sem hordanám, ha fegyvert tartanának a fejemhez.:) Bár elég nagy a fogója ahhoz, hogy feldobjuk a vállunkra, azért kézben jobban néz ki.




Kis közérdekű!

Holnap az I. Nagy Budapesti Hangszerválasztón fogok dolgozni, szerintem ezt a táskát viszem magammal, vagy másnap, még nem tudom. Minden budapesti olvasómnak üzenem innen is, hogy ha ráér, látogasson el a rendezvényre! A belépés ingyenes, én pedig olyan reggel 9-től, délután 5-ig a Hallásvédelem sátorban leszek, vagy annak környékén.:) Gyertek gyertek, mindent ki lehet próbálni!:)

Pénteken és szombaton is kint leszek, plusz szombaton maradok Pesten, Krisztivel és Klaudiával találkozunk, és örülünk egymásnak egy nagyot.:D Vasárnap jövök haza, szóval nem ígérem, hogy lesznek bejegyzések. Utána keményen nekifekszek a tanulásnak, mert pénteken jön az utolsó vizsganapom 4 tárgy szóbelijével, plusz a szakdogavédéssel. Utána visszakaptok!:)

No comments:

Post a Comment