Sunday, April 29, 2012

Last Sunday

Find the latest women's cotton jumper online with Oasap, shop for women's openwork jumper, acrylic fiber jumper, wool jumper, cotton jumper, fluffy jumper, chunky knitted jumper and striped jumper. Check Shirt from women's fashion clothing shop, get your favorite Check Shirt at street fashion store and enjoy free shipping worldwide at OASAP.



Here are some random photos of my Sunday evening last week, when the weather was still cold. Yesterday I went to the Isar (river) and chilled all day in the sun. It was 33 Celcius degrees, so nice! I will show you some pictures of yesterday soon. But If you can't wait, you can also follow me on Instagram: lauraboogers. Today I'm going to an outdoor festival, so I hope I can make some outfit photos before. 
For now, have a nice Sunday!

Hier zijn wat foto's van vorige week zondag avond, toen het nog wat kouder was. Gisteren ben ik naar de Isar (rivier) geweest, waar ik de hele dag in de zon heb gelegen. Het was namelijk 33 graden, zo lekker! Jullie zullen snel meer foto's van gisteren zien. Kan je nu niet wachten, dan kan je me ook op Instagram volgen: lauraboogers. Vandaag ga ik naar een outdoor festival. Ik hoop dat ik van te voren nog wat outfit foto's kan maken. 
Voor nu, een hele fijn zondag!









Almost every picture is made at Hofgarten, Munich. 

No comments:

Post a Comment